.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترکیب 11 نفره پرسپولیس برای فصل بعد را بشناسید

فردا شب ساعت 12 مهلت نقل و انتقالات تمام خواهد شد  و  به نظر نمی رسد پرسپولیس بازیکن جدیدی در این یک روز باقی مانده به لیست خود اضافه کند.البته سرخ ها می توانند طی روزهای آینده بازیکن خارجی یا آزاد جذب کنند  و از این حیث محدودیتی برای تکمیل کردن لیست وجود ندارد اما  با بازیکنان فعلی  و نفراتی که الان در ترکیه حضور دارند ( اگر جدایی پولادی را هم قطعی بدانیم) ترکیب ایده آل احتمالی پرسپولیس برای  شروع فصل جدید لیگ برتر عبارت خود بود از:

دروازه بان:نیلسون کوریا (سوشا مکانی)

مدافعان میانی: محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی (محمدرضا خانزاده)

مدافع چپ: میثم حسینی

مدافع راست : حسین ماهینی

هافبک های تدافعی: مهرداد کفشگری و رضا حقیقی

هافبک های تهاجمی: هادی نوروزی (امید عالیشاه)، محمد نوری، پیام صادقیان (مهدی دغاغله)

مهاجم: رضا نوروزی (محمد عباس زاده)
برای چیدمان این  ترکیب توضح چند نکته ضروری است:

یک) نیلسون را به خاطر تجربه  و هماهنگی بیشتر با مدافعان در ترکیب اصلی قرار داده ایم هر چند بعید نیست دایی به یکباره سوشا را فیکس کند .با این حال قاعدتا نیلسون باید فیکس باشد؛حداقل تا موقعی که اشتباه وحشتناکی مرتکب نشود.

دو) در خصوص زوج میانه خط دفاع هم  به نظر نمی رسد دایی بعد از سید جلال راضی به بهم خوردن  ترکیب مدافعان باتجربه اش شود هر چند خانزاده هم بازیکنی نیست که زیاد بیرون بماند.

سه) در دفاع چپ با رفتن مهرداد پولادی، میثم حسینی باز هم  مثل 26 هفته فصل قبل بی رقیب خواهد شد مگر اینکه دایی هم مثل کی روش و البته فیروز کریمی از حسین ماهینی در جناح چپ خط دفاع استفاده کند یا دایی دوباره روی حمیدرضا علی عسگری برای این پست حساب کرده باشد.

چهار) در دفاع راست هم ماهینی تقریبا بی رقیب است مگر اینکه خانزادهجایگاه او  را تهدید کند.خانزاده هم در تیم ملی هم در راه آن به عنوان مدافع راست بازی کرده و حتی در مقطعی یحیی گل محمدی او را به جای ماهینی در دفاع راست پرسپولیس بازی  داد.پرسپولیس در این پست فرشاد قاسمی جوان را هم دارد.

پنج) در هافبک دفاعی  فعلا احمد نوراللهی  و افشین اسماعیل زاده  نمی توانند نگرانی خاصی برای جایگاه و بازیکن اصلی در این پست به وجود بیاورند.

شش) در مثلث سه نفره  شرایط عالیشاه و دغاغله  و مصدومیت اخیرشان می تواند آنها را از ترکیب دور کند اما اگر دایی دوباره بخواهد به  محمد نوری بازی ندهد آنگاه  صادقیان در مرکز این مثلث قرار خواهد گرفت و دغاغله بال چپ می شود.

هفت) روی کاغذ رضا نوروزی  به خاطر تجربه و شاید پتانسیل بیشترش  احتمالا مهاجم نوک فیکس سرخ هاست اما  عباس زاده همچنان آماده است و هیچ کس از جمله دایی گل های حساس هفته های پایانی فصل قبل او را فراموش نمی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.